Alla inlägg den 20 november 2014

Av Vera Sjödin - 20 november 2014 14:04

Hej, nu ska jag snacka allvar med er  


Det är så här att i jul så ska jag åka till Karlskoga till mormor, där kommer jag vara under julen!

Jag kommer att ha med mig datorn så att det kommer att komma inlägg om vad som hänt, så

att ni vet  

Sååååå, det var detta inlägg vi hörs !


(PS: det är ungefär 30 dagar kvar till jul)

Av Vera Sjödin - 20 november 2014 14:04

Hej, nu ska jag snacka allvar med er  


Det är så här att i jul så ska jag åka till Karlskoga till mormor, där kommer jag vara under julen!

Jag kommer att ha med mig datorn så att det kommer att komma inlägg om vad som hänt, så

att ni vet  

Sååååå, det var detta inlägg vi hörs !


(PS: det är ungefär 30 dagar kvar till jul)

Av Vera Sjödin - 20 november 2014 14:04

Hej, nu ska jag snacka allvar med er  


Det är så här att i jul så ska jag åka till Karlskoga till mormor, där kommer jag vara under julen!

Jag kommer att ha med mig datorn så att det kommer att komma inlägg om vad som hänt, så

att ni vet  

Sååååå, det var detta inlägg vi hörs !


(PS: det är ungefär 30 dagar kvar till jul)

Av Vera Sjödin - 20 november 2014 14:04

Hej, nu ska jag snacka allvar med er  


Det är så här att i jul så ska jag åka till Karlskoga till mormor, där kommer jag vara under julen!

Jag kommer att ha med mig datorn så att det kommer att komma inlägg om vad som hänt, så

att ni vet  

Sååååå, det var detta inlägg vi hörs !


(PS: det är ungefär 30 dagar kvar till jul)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni få läsa om massor! Hoppas ni gillar min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards